Stavebnice pojezdu pro lokomotivu T426.0 H0

Stavebnice pojezdu je určena pro lept lokomotivy T426.0 pana Cekula. Pojezd lze použít i pro odlitky. Stavebnice obsahuje všechny komponenty pro stavbu funkčního pojezdu.

Motor pohání 3. nápravu lokomotivy přes převodovku NWSL s plastovou skříní. Pohon ostatních náprav je přes spojnice.

Tříbodové uložení podvozku je řešeno provahadlováním spřažených náprav.

Stavba tohoto pojezdu vyžaduje zkušenosti s jemnou mechanikou a pájením leptů. Obtížnost stavby můžete posoudit podle fotonávodu pro sestavení. Návod přikládaný ke stavebnici si můžete prohlédnout zde.

Cena stavebnice je 3.900,- Kč

Stavebnice obsahuje:

  • Lept součástí pojezdu z Alpaky 0.4 mm.
  • Převodovku NWSL s plastovou skříní dělenou ve dvou osách. Převody ocel / plast / mosaz.
  • Spřažená kola Scalelink průměru 13 mm se 12-ti paprsky RP25. Čep spojnic je mezi paprsky.
  • Hřídele se čtyřhranným nábojem typu "Romford" pro dvojkolí .
  • Sadu čepů pro spojnice.
  • Motor MASHIMA 16/26 se šrouby pro jeho uchycení. Alternativou je motor Maxon 17/24 dodávaný firmou SB-modellbau
  • Setrvačník
  • Sadu kardanů "unášeč x kulička" NWSL
  • Bronzovou strunu, plastové šrouby a podložky pro sběrače proudu.
  • Mosazná pouzdra pro jalovou hřídel.
  • Šrouby a matky M1.6.
  • Mosazné trubky a kulatinu pro stavbu rámu.
  • DPS pro připojení konektoru dekodéru podle NEM652

Popis pojezdu:

Rám pojezdu je sestaven z leptů tloušťky 0.4 mm. Lept obsahuje i imitaci ozubnicového stroje a brzd.
 
Nápravy jsou uloženy v rozsochách rámu a jsou provahadlovány pro tříbodové uložení. Všechny nápravy jsou uloženy pohyblivě.
Klika jalového hřídele je z leptu.
 

Pojezd pohání motor Mashima 16/26. Bez úprav lze zastavět i Maxon 17/24. Přes převodovku je poháněna 3. náprava.

Sbírání proudu ze všech kol je zajištěno bronzovou strunou 0.3 mm.

Pohyblivé uložení náprav v akci na videu.
Do rámu lze vsadit kulisu krátkého spřáhla SYMOBA.

 

Formulář pro Vaše vzkazy:

Obnovit obrázek