Stavebnice pojezdu T669.0 H0

Pojezd je navržen pro lept T669.0 firmy DK-model v H0. Podvozky pojezdu konstrukčně vychází z pojezdu pro T334.0. Nápravy jsou vůči podvozkům odpruženy pomocí ocelových strun. Podvozky pak jsou vůči rámu otočné kolem čepu a tříbodově uloženy. Motor Mashima 18/30 pohání přední podvozek, zadní je pak od předního poháněn kardanem procházejícím nádrží. Tím je uchován volný prostor v kabině. Pojezd je vybaven šachtami pro spřáhla a kulisami krátkého spřáhla z leptaného plechu.

Cena stavebnice je 2.950,- Kč.

Cena sestaveného pojezdu je 4.650,- Kč.

Objednávky a informace na e-mailu:


nebo pomocí formuláře na konci stránky

Stavebnice obsahuje:

  • Návod k sestavení

  • Mosazný rám pojezdu vyřezaný laserem.

  • Lept rámů podvozků, rámu motoru, nápravových převodovek, šachet spřáhel a kulis krátkého spřáhla

  • Mosazné šneky a plastová ozubená kola "Tenshodo" pro nápravové převodovky

  • Plastová ozubená kola M0.3

  • Mosazná pouzdra pro hřídele

  • Hřídele pro převodovky a kardany

  • Bronzové podložky pro převodovky

  • Motor MASHIMA 18/30 se šrouby M2.0 pro jeho uchycení - případně alternativní motor Canon s vyšším výkonem (+ 230 Kč)

  • Setrvačník

  • Sady kardanů NWSL pro podvozky

  • Kardan Branchlines pro spojení podvozků

  • Kolečka LUCK 11.4mm

  • Ocelovou strunu pro uchycení nápravových převodovek

  • Fosforbronzovou strunu, plastové šrouby a podložky pro sběrače proudu

  • Ocelové matky a šrouby M2 pro montáž

 

Popis pojezdu

Kulisa krátkého spřáhla z leptaného plechu se šachtou pro normované spřáhlo NEM362. Nemusí být osazeno.

 

 

 

 

 

 

 

Šachta pro normované spřáhlo NEM362

 

 

 

 

 

 

 

 

Rám podvozku s kolébkou čepu podvozku

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kompletní podvozek s pohonem od motoru. Převod od vstupní hřídele je delrinovými ozubenými koly ALS Racing. Náprvové převodovky jsou osazeny mosaznými šneky a plastovými oz. koly Tenshodo

Nápravové převodovky jsou v rámu zajištěny ocelovými strunami, které zajištují odpružení náprav.

 

 

 

 

Zadní podvozek je poháněný od předního kardanem v nádrži. Takto je zachován volný prostor v kabině.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prototyp připravený na zkoušky.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotografie ze stavby prototypu

Video ze zkoušek pojezdu na kolejišti KŽM Jesenice: