Stavebnice pojezdu pro rozvory 4700 až 6500 mm H0

Stavebnice je vyvinuta tak, aby byl rozvor volitelný v rozmezí 54.0 až 74.7 mm - především pro meziválečné motorové vozy M120.4, M130.3, M130.4 a M232.0.

Pro zástavbu do odlitku nebo leptu je níže uveden náčrtek se základními rozměry.

K sestavení stavebnice je potřeba umět pracovat s lepty a zvládnout montáž převodovek - především lisování ozubených kol a šneků na hřídele. 

 

Cena stavebnice je 1.700,- Kč.

Cena sestaveného pojezdu je 2.700,- Kč.

Objednávky a informace na e-mailu: 
nebo pomocí formuláře na konci stránky

Stavebnice obsahuje:

  • Návod k sestavení

  • Lept rámu pojezdu a nápravových převodovek

  • Mosazné šneky a plastová ozubená kola ALS Racing pro nápravové převodovky

  • Mosazná pouzdra pro hřídele

  • Hřídele pro převodovky a kardany

  • Bronzové podložky pro převodovky

  • Pětipólový motor MASHIMA 10/15  nebo 10/20 se šrouby M1.4 pro jeho uchycení

  • Setrvačník průměru 10 mm.

  • Sadu kardanů NWSL

  • Kolečka RP25 průměru 9.7 mm LUCK nebo NEM311 11.4mm LUCK

  • Ocelovou strunu pro uchycení a odpružení nápravových převodovek

  • Plastové šrouby a podložky pro sběrače proudu

  • Lept sběračů z bronzi

 

Popis pojezdu:

Základní rozměry pojezdu. Šířka rámu je 11.7 mm.
Tabulka se základními rozvory pro motorové vozy Tatra a Škoda.
Do rámu se vyvrtají díry pro montáž kapsy převodovky. Pozice děr je označena čísly podle výše uvedené tabulky.
Rám se zkrátí podle rysek označeých čísly.
Díly rámu pojezdu sestavené z leptů. Rám je rozdělen na dvě části pro snažší montáž motoru a kardanů.
Rám pojezdu. Tento je připraven pro motorový vůz M120.4.
Převodovky nasazené v kapsách. Převodovky jsou vůči rámu odpruženy ocelovými strunami. Jedna z náprav je výkyvná pro tříbodové uložení pojezdu.

Kompletní pojezd s bronzovými sběrači proudu a motorem Mashima 1015.

Rám pojezdu je odizolovaný od kolejnic.

Převodovky jsou s motorem spojeny kardany NWSL.

Album s fotografiemi pojezdu.

Formulář pro Vaše vzkazy:

Obnovit obrázek