Stavebnice pojezdu pro rozvory 4700 až 6500 mm H0
Stavebnice je vyvinuta tak, aby byl rozvor volitelný v rozmezí 54.0 až 74.7 mm - především pro meziválečné motorové vozy M120.4, M130.3, M130.4 a M232.0.
Pro zástavbu do odlitku nebo leptu je níže uveden náčrtek se základními rozměry.
K sestavení stavebnice je potřeba umět pracovat s lepty a zvládnout montáž převodovek - především lisování ozubených kol a šneků na hřídele.
Cena stavebnice je 1.800,- Kč.
Objednávky a informace na e-mailu:
Stavebnice obsahuje:
-
Lept rámu pojezdu a nápravových převodovek
-
Mosazné šneky a plastová ozubená kola ALS Racing pro nápravové převodovky
-
Mosazná pouzdra pro hřídele
-
Hřídele pro převodovky a kardany
-
Bronzové podložky pro převodovky
-
Bezjádrový motor RIC 1020
-
Setrvačník průměru 10 mm.
-
Sadu kardanů ALS
-
Volitelné: kolečka RP25 průměru 9.7, 10.4 nebo 11.4 mm. 11.4 mm i ve verzi NEM311.
-
Ocelovou strunu pro uchycení a odpružení nápravových převodovek
-
Plastové šrouby a podložky pro sběrače proudu
-
Lept sběračů z bronzi
Popis pojezdu:
Orientační rozměry pojezdu. Šířka rámu je 11.7 mm. | |
Tabulka se základními rozvory pro motorové vozy Tatra a Škoda. | |
Do rámu se vyvrtají díry pro montáž kapsy převodovky. Pozice děr je označena čísly podle výše uvedené tabulky. | |
Rám se zkrátí podle rysek označeých čísly. | |
Díly rámu pojezdu sestavené z leptů. Rám je rozdělen na dvě části pro snažší montáž motoru a kardanů. | |
Rám pojezdu. Tento je připraven pro motorový vůz M120.4. | |
Převodovky nasazené v kapsách. Převodovky jsou vůči rámu odpruženy ocelovými strunami. Jedna z náprav je výkyvná pro tříbodové uložení pojezdu. | |
Kompletní pojezd s bronzovými sběrači proudu. Rám pojezdu je odizolovaný od kolejnic. |
|
Převodovky jsou s motorem spojeny kardany ALS. |