Stavebnice pojezdu lokomotivy 708 / 709 / T239.1 H0

Připravili jsme stavebnici pojezdu pro lokomotivy 708, 709 a T239.1 vhodného například pro lepty firmy Kuber.
Pojezd má obě nápravy odpružené a poháněné. Konstrukce zachovává volný prostor pro modelování stanoviště strojvedoucího.

 


 

Cena stavebnice je 1.750,- Kč.

Cena sestaveného pojezdu je 2.850,- Kč.

Objednávky a informace na e-mailu: 

 
nebo pomocí formuláře na konci stránky

Stavebnice obsahuje:

  • Návod k sestavení.

  • Lept nápravových převodovek a rámu pojezdu. V leptu jsou dvě verze střední části rámu podle rozvoru.

  • Šnekové převody 14:1 Tenshodo mosaz / plast pro nápravy.

  • Plastová ozubená kola M0.3 ALS pro převod od motoru.

  • Mosazná pouzdra pro hřídele.

  • Bronzové podložky pro převodovky.

  • Motor MASHIMA 10/20 se šrouby pro jeho uchycení.

  • Setrvačník 10x5 mm.

  • Sadu kardanů "unašeč x kulička" NWSL

  • Hřídele pro kardany NWSL

  • Kolečka NEM311 11.4 mm LUCK, jednostranně izolovaná

  • Ocelovou strunu pro odpružení

  • Bronzovou strunu, plastové šrouby a podložky pro sběrače proudu

  • Šrouby M2.

Fotografie ze stavby prototypu pojezdu

Popis pojezdu:

Pojezd lokomotivy 708 Lept obsahuje dvě verze rámu: jednu pro lokomotivu 708, druhou pro T239.1 a 709.
Pojezd lokomotivy 708 Rám lokomotivy s kapsami převodovek a přírubami pro montáž karoserie.
 
Pojezd lokomotivy 708
 
Pojezd lokomotivy 708 Obě převodovky jsou vůči rámu uloženy pružně. S motorem a vzájemně jsou spojeny kardany NWSL.
Pojezd lokomotivy 708

 

Pojezd lokomotivy 708 Standardem je motor Mashima 10/20. Případně lze použít motor Faulhaber 13/19.
Pojezd lokomotivy 708

Použitá kolečka jsou jednostranně izolovaná a rám je tedy vodivě propojen s jednou z kolejnic. Odizolovat lze osazením izolovaných kol na obě strany (ve stavebnici nejsou obsaženy) a doplněním sbírání proudu na obě strany.

Pojezd sestavený na zakázku.

 

Formulář pro Vaše vzkazy:

Obnovit obrázek