Stavebnice pojezdu lokomotivy 464.2 H0

Stavebnice pojezdu je určená pro lept lokomotivy 464.2 Igora Zahrádky.

Stavebnice obsahuje komponenty pro pojezd modelu včetně dvojkolí, motoru, převodovky a spojnic.
Tříbodové uložení podvozku je řešeno provahadlováním hnací a spřažených náprav.
Stavba tohoto pojezdu vyžaduje zkušenosti s jemnou mechanikou a pájením leptů.
Obtížnost stavby můžete posoudit podle fotonávodu pro sestavení

 

Stavebnice není aktuálně k dispozici.

Sestavený pojezd nenabízíme.

Hlavní parametry pojezdu:

  • Provahadlování náprav pro tříbodové uložení podvozku.
  • Pětipólový motor a uzavřená převodovka.
  • Zpracované detaily v leptu.
  • Leptané sběrače proudu.

Stavebnice obsahuje:

  • Lept součástí pojezdu z mosazi 0.5 mm a alpaky 0.3 mm. Lept obsahuje spojnice.
  • Převodovku NWSL s plastovou skříní dělenou ve dvou osách. Převody ocel / plast / mosaz.
  • Hnací a spřažená kola Scalelink průměru 18mm se 16-ti paprsky. Čep spojnic je mezi paprsky.
  • Hřídele se čtyřhranným nábojem pro hnací a spřažená kola.
  • Kolečka Scalelink průměru 10.5mm pro běžné podvozky.
  • Sadu čepů pro spojnice a ojnice.
  • Pětipólový motor MASHIMA 16/26 se šrouby pro jeho uchycení. Alternativou je motor 1620 micromotor.eu
  • Setrvačník
  • Sadu kardanů "unášeč x kulička" NWSL 
  • Nápravová ložiska Markits
  • Leptané sběrače proudu. Plastové šrouby a podložky pro jejich montáž.
  • Šrouby a matky M2 a M1.6.

Otázky a objednávky, prosím, zasílejte e-mailem.

Kompletní pojezd ze stavebnice
Nápravy jsou provahadlovány pro tříbodové uložení.
Díly z leptu z mosazi jsou doplněny pohledovými díly z alpaky 0.3 mm.
Běžné podvozky. Zadní je vybaven imitací brzd.
Podvozky je možné vybavit pružnicí pro přítlak podvozku z bronzu.
Sběr proudu je řešen sběrači proudu leptanými z bronzu 0.1 mm.
Součástí leptu je stavebnice pneuserva rozvodu.
Lokomotiva 464.201 postavená Igorem Zahrádkou.