Stavebnice pojezdu pro rozvory 4700 až 6500 mm H0

Stavebnice je vyvinuta tak, aby byl rozvor volitelný v rozmezí 54.0 až 74.7 mm - především pro meziválečné motorové vozy M120.4, M130.3, M130.4 a M232.0.

Pro zástavbu do odlitku nebo leptu je níže uveden náčrtek se základními rozměry.

K sestavení stavebnice je potřeba umět pracovat s lepty a zvládnout montáž převodovek - především lisování ozubených kol a šneků na hřídele. 

 

Cena stavebnice je 1.800,- Kč.

Cena sestaveného pojezdu je 2.900,- Kč.

Objednávky a informace na e-mailu: 
 

Stavebnice obsahuje:

  • Lept rámu pojezdu a nápravových převodovek

  • Mosazné šneky a plastová ozubená kola ALS Racing pro nápravové převodovky

  • Mosazná pouzdra pro hřídele

  • Hřídele pro převodovky a kardany

  • Bronzové podložky pro převodovky

  • Bezjádrový motor RIC 1020

  • Setrvačník průměru 10 mm.

  • Sadu kardanů ALS

  • Volitelné: kolečka RP25 průměru 9.7, 10.4 nebo 11.4 mm. 11.4 mm i ve verzi NEM311.

  • Ocelovou strunu pro uchycení a odpružení nápravových převodovek

  • Plastové šrouby a podložky pro sběrače proudu

  • Lept sběračů z bronzi

 

Popis pojezdu:

Orientační rozměry pojezdu. Šířka rámu je 11.7 mm.
Tabulka se základními rozvory pro motorové vozy Tatra a Škoda.
Do rámu se vyvrtají díry pro montáž kapsy převodovky. Pozice děr je označena čísly podle výše uvedené tabulky.
Rám se zkrátí podle rysek označeých čísly.
Díly rámu pojezdu sestavené z leptů. Rám je rozdělen na dvě části pro snažší montáž motoru a kardanů.
Rám pojezdu. Tento je připraven pro motorový vůz M120.4.
Převodovky nasazené v kapsách. Převodovky jsou vůči rámu odpruženy ocelovými strunami. Jedna z náprav je výkyvná pro tříbodové uložení pojezdu.

Kompletní pojezd s bronzovými sběrači proudu.

Rám pojezdu je odizolovaný od kolejnic.

Převodovky jsou s motorem spojeny kardany ALS.

Album s fotografiemi pojezdu.